1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach 7.00 ? 15.00 do Sekretariatu Urzędu Gminy na następujących nośnikach danych:
a. pamięć masowa USB 1.1, 2.0 lub 3.0
b. płyta CD-RW, DVD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru!
Skuteczne złożenie drogą elektroniczną
wniosku do Urzędu ? zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
i Administracji wymaga posiadania bezpłatnego konta użytkownika na
platformie ePUAP.gov.pl.
Adres skrzynki: /UG_PAWLOSIOW/skrytka
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Gminy:
1. Podanie powinno spełniać wymagania określone w przepisach prawnych, a mianowicie powinno być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, przy zachowaniu zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym oraz powinno zawierać dane w ustalonym formacie, zawarte we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru.
2. Akceptowalne formaty załączników to:
DOC, RTF
XLS
TXT
GIF, TIF, BMP, JPG
RAR, ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3 MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 206, poz. 1216).